Johtajuusseminaari 2021: Johtaminen uudessa normaalissa

Aika: 11.2.2021 klo 14:00 - 17:00
Paikka: Webinaari

Tervetuloa johtajuusseminaariin 11.2.2021 kuulemaan ajankohtaisia puheenvuoroja johtamisen haasteista ja onnistumisista koronapandemian keskellä – ja tulevaisuudessa!

Johtajuusseminaari on vuosittain järjestettävä tapahtuma, joka kokoaa yhteen esihenkilöinä ja johtajina työskentelevät sekä aiheesta kiinnostuneet pohtimaan modernia johtamista 2020-luvulla. Vuoden 2021 seminaari järjestetään etänä.

Teemana seminaarissa on johtaminen uudessa normaalissa. Pandemia tuli varoittamatta ja yllättäen ja mullisti arkemme sekä työelämän. Mikä nyt tekee työstä merkityksellistä ja motivoivaa, ja miten johtaa merkitystä poikkeuksellisten aikojen keskellä? Miten tukea organisaatiota kun arki vaatii sopeutumista jatkuviin muutoksiin epävarmassa tilanteessa? Entä miten uusi normaali vaikuttaa johtamiskulttuurin myös tulevaisuudessa?

Omat näkemyksensä ja kokemuksensa ajankohtaiseen keskusteluun tuovat yrittäjä, organisaatiopsykologi ja tutkija Jaakko Sahimaa, Ruisrockin vastaava tuottaja Piia Lääveri sekä Helsingin Sanomien vastaava päätoimittaja Kaius Niemi.

Jaakko Sahimaa: Johda työn merkityksellisyyttä

Piia Lääveri: Johtamista epämääräisten näkymien keskellä

Kaius Niemi: TBA

Seminaari pidetään Youtubessa 11.2.2021 klo 14–17.

Seminaarin tarjoavat Museoalan ammattiliitto MALn kanssa yhteistyössä AitoHSOry, Kuntien asiantuntijat – Kumula ry, Specia – Asiantuntijat ja esihenkilöt ry, Taide ja kulttuurialan ammattijärjestö TAKU ry sekä Viestinnän asiantuntijoiden ammattijärjestö Viesti ry.

Seminaari on avoin ja maksuton MALn jäsenille, mutta ennakko-ilmoittautuminen on pakollista. Jos ilmoittautumisen kanssa on ongelmia, olethan yhteydessä.

ILMOITTAUDU SEMINAARIIN!

Lisätiedot ja peruutukset: