Up-Partners: Virtuaaliset työyhteisöt

Aika: 10.3.2021 klo 18:00 - 19:00
Paikka: Webinaari

Akavan Erityisalat tarjoaa jäsenillemme kymmenen työelämän ajankohtaisiin aiheisiin pureutuvaa webinaaria. Webinaarit tuottaa UP Partners.

Mikä tekee työyhteisön? Yhteisöllisyyden kannalta olennaista on yhdessä vietetty aika. Sitä varten tarvitaan jokin tila, johon tulla yhteen. Miten tämä voidaan mahdollistaa virtuaalisesti? Millaista on kohdata verkossa, syntyykö siellä läsnäolon tunnetta? Miten virtuaalista työyhteisöä johdetaan, ja onko itsensä johtamisella ja itseohjautuvuudella vielä suurempi merkitys? Onko haasteesi tai tavoitteesi johtaa virtuaalista työyhteisöä? Millaisia asioita olet jo kokeillut?

Webinaarissa keskitymme virtuaalisen työyhteisön kannalta olennaisiin kysymyksiin ja teemoihin. Näitä ovat mm. tila, prosessit, roolit ja viestintä. Tavoitteena on tarjota juuri sinulle tärkeä oivallus sekä työkaluja virtuaalisen työyhteisön johtamiseen. Valmentaja auttaa sinua tekemään havaintoja ja kytköksiä kontekstiin. Reflektoimalla oivallukset nousevat esiin ja pystyt erottamaan, mitä voit viedä mukanasi omaan arkeen.

Tämä webinaari sopii sinulle, jos:

• Haluat ymmärtää yhteisöllisyyttä ja sen rakentamisen elementtejä
  • Haluat kuulla virtuaaliyhteisön rakentumisesta
  • Saat työkaluja virtuaaliympäristöissä toimimiseen

Kouluttaja: Juhani Koivuviita

Juhani Koivuviita on yksi Hub Turku ry:n perustajista. Hän on ollut aktiivisesti mukana yhteisöllisen työtilan ja yrittäjäyhteisön kehittämisessä ja toiminut yhdistyksen puheenjohtajana.

Ilmoittautuminen

Kaikki halukkaat mahtuvat mukaan! Webinaareihin voi osallistua vain Akavan Erityisalojen jäsen. Jäsenyys tarkastetaan liiton jäsensihteereiden toimesta ja tarkastukseen kannattaa varata muutama päivä (viikonlopun aikana tarkastuksia ei tapahdu).

Webinaareihin ilmoittaudutaan UpPartnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/akavanerityisalat

• Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi
  • Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa "Ilmoittaudu"
  • Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä sekä osallistumisohjeet

Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Jos et jostain syystä pääsekään katsomaan webinaaria reaaliaikaisesti, voit katsella/kuunnella webinaarin milloin tahansa sinulle parhaiten sopii. Tallenne on katsottavissa välittömästi webinaarin jälkeen uraportaalissa.

Lisätiedot: satu.sahla-juvankoski@akavanerityisalat.fi