Tarinat työelämässä – Storytelling asiantuntijuuden tukena

Aika: 2.2.2021 klo 16:00 - 17:30
Paikka: Zoom-webinaari

Meillä kaikilla on tarina kerrottavana – varsinkin työnhaussa! Kukapa muu osaamisestasi voisi kertoa paremmin kuin sinä itse? Kun tehostat kertomaasi mieleenpainuvalla tarinalla, jäät mieleen. Tehokkaalla tarinalla on kaksi avainkohtaa: se vangitsee kuulijan huomion ja kuljettaa meidät tarinankertojan maailmaan.

Ympärillämme maailma muuttuu, uutta tekniikkaa ilmestyy lähes päivittäin ja ympäristömme monimuotoistuu, mutta tarinoiden voima ei häviä. Tarinankerronta eli storytelling on väline niin oman osaamisen markkinointiin kuin työnhakuunkin, se on osa työnhaun vahvistamista ja asiantuntemuksen mieleen jäämistä. Ethän puhu lyhyesti 38-vuotiaasta medianomista, vaan kerro tarina Pekasta, loistavasta tuottajasta, joka sai vietyä epätoivoiselta vaikuttaneen projektin maaliin kaksi viikkoa etuajassa, jolloin asiakkaan budjetti alittui 6000 eurolla?

Webinaarissa opit, kuinka hyödynnät tarinankerrontaa työnhaussa ja urakehityksessä. Tarinankerronta on taito, jota voit kehittää; webinaarista saat käyttöösi  5 vinkkiä, joilla parannat tarinankerrontataitojasi.

Kouluttaja: Liisa Siitonen / Xennek Oy

Liisa on toiminut 23 vuoden ajan markkinointiviestinnän parissa ja 11 vuotta kouluttajana. Hän on saanut erinomaista palautetta innostavuudestaan ja asiantuntemuksestaan. Somesta Liisa löytää ammatillista tietoa, uusia kontakteja ja kissavideoita. Lisää tietoa Liisasta löydät LinkedInistä.

Huom! Webinaarista ei tehdä tallennetta.

Ilmoittaudu mukaan 2.2. klo 15:30 mennessä.

Webinaarin järjestää Akavan Erityisalat. Katso Akavan Erityisalojen sivuilta ohjeet Zoom-webinaariin.

Lisätiedot: satu.sahla-juvankoski@akavanerityisalat.fi