Näin kannustat asiantuntijoitasi kirjoittamaan (webinaari)

Kouluttaja Sanna Sevänen
Aika: 27.10.2020 klo 10:00 - 11:30
Paikka: Webinaari

Koulutukseen ilmoittautuneille on lähetetty ennakkokysely, materiaali-  ja osallistumislinkit sähköpostitse 21.10.

Mikäli olet ilmoittautunut mukaan, etkä ole saanut viestiä, tarkista roskapostistasi tai laita viestiä Katariinalle katariina.makela@museoalanammattiliitto.fi.

*****************************

Kaipaatko työkaluja siihen, miten innostaa ja kannustaa asiantuntijoita kirjoittamaan tekstejä blogiin, organisaation julkaisuun tai some-kanaviin?

Webinaarissa käsitellään tapoja, joilla organisaation viestintäkanavista vastaava voi auttaa oman talon osaajia kirjoittamaan asiantuntemukseensa pohjautuvia tekstejä.

Webinaarissa käydään läpi seuraavia teemoja:

• Kuinka siirtyä yksittäisten tekstien lypsämisestä jatkuvaan asiantuntijakirjoittajista huolehtimiseen?

• Miten lukijan ymmärtäminen auttaa osaajia kirjoittamaan osuvampia asiantuntijatekstejä?

• Millaisin keinoin osaajia voi auttaa löytämään hyvän sisältöidean ja jalostamaan sen toimivaksi aiheeksi.

• Kuinka avata asiantuntijatekstin kirjoitusprosessia niin, että tekstien sisällöstä puhutaan kirjoitusprosessin aikana?

• Miten auttaa valkoisen paperin kammon taklaamisessa ja rohkaista julkaisemaan tekstejä verkossa?

Kouluttajana webinaarissa toimii Kide Consultingin kirjoituskouluttaja Sanna Sevänen. Sanna on innostava ja kannustava kirjoituskouluttaja sekä kokenut toimittaja, joka haluaa tuoda kirjoittamisen iloa työelämään. Yrityksensä kautta Sevänen on auttanut yli kahta tuhatta eri alojen osaajaa kiinnostavien ja selkeiden tekstien tekijöiksi.

Koulutus on ilmainen MALn jäsenille ja se toteutetaan yhteistyössä Viesti ry:n kanssa. Koulutus sopii niin viestinnästä vastaaville, esihenkilöille, projektin vetäjille kuin kirjoittamisesta kiinnostuneille asiantuntijoillekin. Näkökulmana on asiantuntijan kannustaminen kirjoittamiseen.

Ilmoittautuminen  20.10. mennessä.

Koulutus järjestetään yhdessä Viesti ry:n kanssa.

Lisätietoja:
toiminnanjohtaja Katariina Mäkelä