Miten pärjään neuvotteluissa ? - arjen onnistumisia työpaikan neuvottelutilanteissa (webinaari)

Aika: 26.10.2020 klo 16:00 - 17:30
Paikka: Webinaari

Koulutuksessa etsitään vastauksia siihen, miten itse voi neuvotella onnistuneesti oman työnantajan kanssa ja päästä hyvään lopputulokseen.

Webinaarin tavoitteet:

• parantaa jäsenen valmiuksia neuvotella arjen työelämäkysymyksistä työnantajan kanssa
  • oppia asettamaan tavoitteita, perustelemaan vaatimuksia ja saavuttamaan neuvottelutuloksia omalla työpaikalla
  • nostaa esille työelämän pelisääntöjä sekä työnantajan näkökulmia
  • rohkaista aktiiviseen vuorovaikutukseen työnantajan kanssa ja vahvistaa uskoa omaan osaamiseen

Neuvotteluaiheet nousevat arjen työelämätilanteista kuten toimenkuvista ja nimikkeistä, työajoista, etätyöstä, työmatkoista, henkilöstökoulutuksista jne.

KOULUTTAJA: Kari Eskola, työmarkkinalakimies / Akavan Erityisalat

ILMOITTAUTUMINEN

Koulutus on avoinna MALn ja Akavan Erityisalojen jäsenille.

Ilmoittaudu mukaan tästä 25.10. mennessä.

OHJEET ZOOM-WEBINAARIIN:

• Rekisteröityessäsi mukaan webinaariin, sinua pyydetään täyttämään etunimi, sukunimi ja sähköpostiosoite. Käytä sellaista sähköpostiosoitetta, joka on sinulla aktiivisessa käytössä, sillä webinaarin osallistumislinkki ja tapahtumamuistutukset lähetetään ko. sähköpostiin. Jos et halua oikean nimesi näkyvän webinaarin chat-palstalla, voit kirjoittaa etu- ja sukunimikenttiin esimerkiksi nimesi etukirjaimet tai jonkin itse keksimäsi nimimerkin. Huomaathan kuitenkin, että nimimerkin tulee olla asiallinen. Emme suosittele rekisteröitymistä Facebook-tunnuksilla.
  • Sinun ei tarvitse ladata Zoom-ohjelmaa koneellesi, voit osallistua selaimella klikkaamalla saamaasi osallistumislinkkiä. Zoom-webinaari toimii parhaiten Chrome-selaimella.
  • Jos webinaari tallennetaan, siitä mainitaan webinaarin alussa. Chattikeskustelu ei näy tallenteessa, ainoastaan kouluttajan ja fasilitaattorin puhe sekä videokuvat.
  • Osallistujalista ja videokuvat osallistujista eivät näy muille osallistujille. Kaikkien osallistujien äänet on webinaarissa valmiiksi mykistetty. Keskustelu ja kysymykset käydään chat- tai Q&A-palstalla. Rekisteröitymisvaiheessa antamasi nimi näkyy sellaisenaan chatissa.
  • Vaikka Zoomin ympärillä on puhuttu paljon tietoturvariskeistä, olemme Akavan Erityisaloissa tehneet työtä sen eteen, että käyttö on turvallista. Voit siis huoletta klikata itsesi mukaan!
  • Jos sinulla on teknisiä ongelmia tai muita kysymyksiä webinaarialustaan liittyen, voit olla yhteydessä: satu.sahla-juvankoski@akavanerityisalat.fi