Digitalisaatio ammatinharjoittajan arjessa (webinaari)

Aika: 2.10.2020 klo 09:30 - 11:30
Paikka: Webinaari

Mitä digitalisaatio tarkoittaa käytännössä? Miten markkinoida palveluita ja osaamista verkossa? Entä millaisia työkaluja verkossa on tarjolla oman työn tueksi? Millaisiin asioihin kannattaa kiinnittää erityistä huomiota tietoturvan ja tietosuojan osalta?

Käymme webinaarissa läpi laajasti digitalisaation tarjoamia mahdollisuuksia sekä muutoksia ammatinharjoittajan näkökulmasta. Yleiskatsauksen lisäksi koulutus sisältää käytännön esimerkkejä, vinkkejä työkaluista sekä ajatuksia parhaista käytännöistä.

KOULUTTAJAT

Kouluttajina toimivat Avoinen toimitusjohtaja Tuomo Heikkilä ja muusikko Antti Vuorenmaa. Antti kertoo käytännön kokemuksistaan sosiaalisen median hyödyntämisestä ja verkkoyhteisön rakentamisesta musiikin saralla. Tuomo vastaa webinaarin muusta sisällöstä, jonka taustalla on 20 vuoden kokemus ohjelmistoalalta.

ILMOITTAUTUMINEN

Koulutus on avoinna MALn ja Akavan Erityisalojen jäsenille.

Ilmoittaudu mukaan tästä 1.10. mennessä.

OHJEET ZOOM-WEBINAARIIN:

• Rekisteröityessäsi mukaan webinaariin, sinua pyydetään täyttämään etunimi, sukunimi ja sähköpostiosoite. Käytä sellaista sähköpostiosoitetta, joka on sinulla aktiivisessa käytössä, sillä webinaarin osallistumislinkki ja tapahtumamuistutukset lähetetään ko. sähköpostiin. Jos et halua oikean nimesi näkyvän webinaarin chat-palstalla, voit kirjoittaa etu- ja sukunimikenttiin esimerkiksi nimesi etukirjaimet tai jonkin itse keksimäsi nimimerkin. Huomaathan kuitenkin, että nimimerkin tulee olla asiallinen. Emme suosittele rekisteröitymistä Facebook-tunnuksilla.
  • Sinun ei tarvitse ladata Zoom-ohjelmaa koneellesi, voit osallistua selaimella klikkaamalla saamaasi osallistumislinkkiä. Zoom-webinaari toimii parhaiten Chrome-selaimella.
  • Jos webinaari tallennetaan, siitä mainitaan webinaarin alussa. Chattikeskustelu ei näy tallenteessa, ainoastaan kouluttajan ja fasilitaattorin puhe sekä videokuvat.
  • Osallistujalista ja videokuvat osallistujista eivät näy muille osallistujille. Kaikkien osallistujien äänet on webinaarissa valmiiksi mykistetty. Keskustelu ja kysymykset käydään chat- tai Q&A-palstalla. Rekisteröitymisvaiheessa antamasi nimi näkyy sellaisenaan chatissa.
  • Vaikka Zoomin ympärillä on puhuttu paljon tietoturvariskeistä, olemme Akavan Erityisaloissa tehneet työtä sen eteen, että käyttö on turvallista. Voit siis huoletta klikata itsesi mukaan!
  • Jos sinulla on teknisiä ongelmia tai muita kysymyksiä webinaarialustaan liittyen, voit olla yhteydessä: satu.sahla-juvankoski@akavanerityisalat.fi