LinkedIn perusteet (webinaari)

Aika: 23.9.2020 klo 16:00 - 17:30
Paikka: Webinaari

Sisältö:

• Perusasiat LinkedIn -palvelusta: miksi käyttäisin?
  • Askel kerrallaan LinkedIn -tilin luominen henkilökohtaiseen käyttöön: henkilötiedot, opinnot ja koulutukset, työkokemus, taidot ja lisäinfo.
  • Toiminnallisuudet: Learn, Slideshare, Groups, ProFinder
  • Päivitystiheys
  • Verkostoituminen
  • Kuinka minä asiantuntijana rakennan organisaation imagoa?
  • Käytännön harjoituksia

Huom! Luo oma LinkedIn-tilisi ennen verkkovalmennusta ja varmista, että salasana on sinulla muistissa! Valmennuksen aikana päivitetään omaa tiliä!

KOULUTTAJA: Liisa Siitonen / Xennek Oy

Liisa on toiminut 23 vuoden ajan markkinointiviestinnän parissa ja 11 vuotta kouluttajana. Kouluttajana Liisa on saanut erinomaista palautetta innostavuudestaan ja asiantuntemuksestaan. Liisan blogia voit lukea osoitteessa www.xennek.fi/blogi. Somesta Liisa löytää ammatillista tietoa, uusia kontakteja ja kissavideoita. Lisää tietoa Liisasta löydät: www.linkedin.com/in/liisasiitonen/

ILMOITTAUTUMINEN

Koulutus on avoinna MALn ja Akavan Erityisalojen jäsenille.

Ilmoittaudu mukaan tästä 22.9. mennessä.

OHJEET ZOOM-WEBINAARIIN:

• Rekisteröityessäsi mukaan webinaariin, sinua pyydetään täyttämään etunimi, sukunimi ja sähköpostiosoite. Käytä sellaista sähköpostiosoitetta, joka on sinulla aktiivisessa käytössä, sillä webinaarin osallistumislinkki ja tapahtumamuistutukset lähetetään ko. sähköpostiin. Jos et halua oikean nimesi näkyvän webinaarin chat-palstalla, voit kirjoittaa etu- ja sukunimikenttiin esimerkiksi nimesi etukirjaimet tai jonkin itse keksimäsi nimimerkin. Huomaathan kuitenkin, että nimimerkin tulee olla asiallinen. Emme suosittele rekisteröitymistä Facebook-tunnuksilla.
  • Sinun ei tarvitse ladata Zoom-ohjelmaa koneellesi, voit osallistua selaimella klikkaamalla saamaasi osallistumislinkkiä. Zoom-webinaari toimii parhaiten Chrome-selaimella.
  • Jos webinaari tallennetaan, siitä mainitaan webinaarin alussa. Chattikeskustelu ei näy tallenteessa, ainoastaan kouluttajan ja fasilitaattorin puhe sekä videokuvat.
  • Osallistujalista ja videokuvat osallistujista eivät näy muille osallistujille. Kaikkien osallistujien äänet on webinaarissa valmiiksi mykistetty. Keskustelu ja kysymykset käydään chat- tai Q&A-palstalla. Rekisteröitymisvaiheessa antamasi nimi näkyy sellaisenaan chatissa.
  • Vaikka Zoomin ympärillä on puhuttu paljon tietoturvariskeistä, olemme Akavan Erityisaloissa tehneet työtä sen eteen, että käyttö on turvallista. Voit siis huoletta klikata itsesi mukaan!
  • Jos sinulla on teknisiä ongelmia tai muita kysymyksiä webinaarialustaan liittyen, voit olla yhteydessä: satu.sahla-juvankoski@akavanerityisalat.fi