Opinnot ohi – Brändää itsesi! (webinaari)

Aika: 16.9.2020 klo 16:00 - 17:30
Paikka: Webinaari

Nimesi on ainutlaatuinen. Jokaisella meistä on henkilöbrändi olemassa. Sinun on vain opittava rakentamaan ja kasvattamaan brändiäsi oikein. Työpaikoista 80 % on piilossa ja niistä  jo 50 % napataan sosiaalisen median avulla. Vaikuttavalla henkilöbrändillä mm. luot tärkeitä työelämän verkostoja ja autat itseäsi työllistymään. Koulutuksen tavoitteena on auttaa sinua luomaan vakuuttava ja vaikuttava henkilöbrändi.

Sosiaalisen median kanavia on kymmeniä ja määrä vain kasvaa. Sinun ei tarvitse olla kaikissa kanavissa aktiivinen. Koulutuksessa käydään läpi, miten valitset juuri sinun tarpeisiisi parhaimmat kanavat.

Koulutuksen teemoina on mm.:

• Mikä on henkilöbrändi?
  • Miten kehität brändiäsi?
  • Miten valitset sinulle sopivat somen kanavat?
  • Sosiaalisuus somen voimavarana
  • Mittarit -miten mitata vaikuttavuutta?

Koulutus on suunnattu vastavalmistuneille tai työuran alussa oleville.

KOULUTTAJA: Satu Rämö

Satu on viestintäalan moniosaaja. Kauppatieteen maisterin tie vei Islantiin 15 vuotta sitten. Silloin hän päätti luoda itselleen unelmatyön ja toimii nykyään sisällöntuotannon parissa. Instagram ja blogi ovat Sadun lempilapset, vaikuttajamarkkinointia unohtamatta. Satu auttaa ihmisiä Instagramin hyödyntämisessä, vaikuttajamarkkinoinnissa ja vakuuttavien tekstien luonnissa.

ILMOITTAUTUMINEN

Koulutus on avoinna MALn ja Akavan Erityisalojen jäsenille.

Ilmoittaudu mukaan tästä 15.9. mennessä.

OHJEET ZOOM-WEBINAARIIN:

• Rekisteröityessäsi mukaan webinaariin, sinua pyydetään täyttämään etunimi, sukunimi ja sähköpostiosoite. Käytä sellaista sähköpostiosoitetta, joka on sinulla aktiivisessa käytössä, sillä webinaarin osallistumislinkki ja tapahtumamuistutukset lähetetään ko. sähköpostiin. Jos et halua oikean nimesi näkyvän webinaarin chat-palstalla, voit kirjoittaa etu- ja sukunimikenttiin esimerkiksi nimesi etukirjaimet tai jonkin itse keksimäsi nimimerkin. Huomaathan kuitenkin, että nimimerkin tulee olla asiallinen. Emme suosittele rekisteröitymistä Facebook-tunnuksilla.
  • Sinun ei tarvitse ladata Zoom-ohjelmaa koneellesi, voit osallistua selaimella klikkaamalla saamaasi osallistumislinkkiä. Zoom-webinaari toimii parhaiten Chrome-selaimella.
  • Jos webinaari tallennetaan, siitä mainitaan webinaarin alussa. Chattikeskustelu ei näy tallenteessa, ainoastaan kouluttajan ja fasilitaattorin puhe sekä videokuvat.
  • Osallistujalista ja videokuvat osallistujista eivät näy muille osallistujille. Kaikkien osallistujien äänet on webinaarissa valmiiksi mykistetty. Keskustelu ja kysymykset käydään chat- tai Q&A-palstalla. Rekisteröitymisvaiheessa antamasi nimi näkyy sellaisenaan chatissa.
  • Vaikka Zoomin ympärillä on puhuttu paljon tietoturvariskeistä, olemme Akavan Erityisaloissa tehneet työtä sen eteen, että käyttö on turvallista. Voit siis huoletta klikata itsesi mukaan!
  • Jos sinulla on teknisiä ongelmia tai muita kysymyksiä webinaarialustaan liittyen, voit olla yhteydessä: satu.sahla-juvankoski@akavanerityisalat.fi