Tiimin luova prosessi (webinaari)

Aika: 10.9.2020 klo 16:00 - 17:30
Paikka: Webinaari

Parhaimmillaan luovassa tiimityössä saadaan aikaan tuloksia, jotka ovat suurempia kuin tekijöidensä yhteenlaskettu summa. Tiimin luovuutta vahvistaa avoimuus, luottamus ja turvallisuuden tunne. Jos ne eivät ole kunnossa, voi tuloksena olla kompromissi, johon kukaan ei ole tyytyväinen. Webinaarissa tutustut askeliin, joilla saatte luovan yhteistyön sujumaan.

KOULUTTAJA:Tuomas Tirkkonen / Tupu Creative

Tuomaksen tavoitteena on saada ihmisten välinen luova yhteistyö kukoistamaan. Hänellä on kymmenen vuoden kokemus erilaisten luovien prosessien ohjaamisesta sekä lähikontaktissa että virtuaalisissa ympäristöissä. Työtä luovuuden ja yhteistyön eteen Tuomas tekee fasilitoijana ja valmentajana omassa yrityksessään, Tupu Creativessa. Koulutukseltaan Tuomas on tradenomi (ylempi AMK) sekä teatteri-ilmaisun ohjaaja (AMK).

ILMOITTAUTUMINEN

Koulutus on avoinna MALn ja Akavan Erityisalojen jäsenille.

Ilmoittautuminen tästä 9.9. mennessä.

OHJEET ZOOM-WEBINAARIIN:

• Rekisteröityessäsi mukaan webinaariin, sinua pyydetään täyttämään etunimi, sukunimi ja sähköpostiosoite. Käytä sellaista sähköpostiosoitetta, joka on sinulla aktiivisessa käytössä, sillä webinaarin osallistumislinkki ja tapahtumamuistutukset lähetetään ko. sähköpostiin. Jos et halua oikean nimesi näkyvän webinaarin chat-palstalla, voit kirjoittaa etu- ja sukunimikenttiin esimerkiksi nimesi etukirjaimet tai jonkin itse keksimäsi nimimerkin. Huomaathan kuitenkin, että nimimerkin tulee olla asiallinen. Emme suosittele rekisteröitymistä Facebook-tunnuksilla.
  • Sinun ei tarvitse ladata Zoom-ohjelmaa koneellesi, voit osallistua selaimella klikkaamalla saamaasi osallistumislinkkiä. Zoom-webinaari toimii parhaiten Chrome-selaimella.
  • Jos webinaari tallennetaan, siitä mainitaan webinaarin alussa. Chattikeskustelu ei näy tallenteessa, ainoastaan kouluttajan ja fasilitaattorin puhe sekä videokuvat.
  • Osallistujalista ja videokuvat osallistujista eivät näy muille osallistujille. Kaikkien osallistujien äänet on webinaarissa valmiiksi mykistetty. Keskustelu ja kysymykset käydään chat- tai Q&A-palstalla. Rekisteröitymisvaiheessa antamasi nimi näkyy sellaisenaan chatissa.
  • Vaikka Zoomin ympärillä on puhuttu paljon tietoturvariskeistä, olemme Akavan Erityisaloissa tehneet työtä sen eteen, että käyttö on turvallista. Voit siis huoletta klikata itsesi mukaan!
  • Jos sinulla on teknisiä ongelmia tai muita kysymyksiä webinaarialustaan liittyen, voit olla yhteydessä: satu.sahla-juvankoski@akavanerityisalat.fi