Jäsenten hyvinvointitreffit (Jyväskylä) SIIRRETTY

Aika: 15.4.2020 klo 16:00 - 18:00
Paikka: Hyvinvointi ja Kuntoutus Amida, Sammonkatu 8a, 40100 Jyväskylä

Tapaaminen on koronavirukseen varautumisen takia päätetty siirtää myöhempään ajankohtaan. Ilmoitamme uudesta ajankohdasta myöhemmin. Seuraathan siis MALn sivuja ja somea, jonne päivitämme ajantasaisinta tietoa kevään tapahtumien ja koulutusten toteutumisesta.

Jäsen, tervetuloa rentoutumaan ja edistämään kokonaisvaltaista hyvinvointiasi kollegojen seurassa!

MALn hyvinvointitreffeillä 15.4. klo 16-18 Jyväskylän Hyvinvointi & Kuntoutus Amidassa keskitytään kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Treffit ovat oiva tapa ottaa hetki aikaa itsellesi myös ennen kaksipäiväistä Museologian seminaaria. Tervetuloa mukaan!

Hyvinvointitreffien ohjelma:

Psykofyysistä työhyvinvointia klo 16-17

Tule ja opi keinoja psyykkisten ja fyysisten kuormitustekijöiden vähentämiseen kehollisten harjoitusten avulla. Tutustutaan kehon ja mielen yhteyteen sekä mahdollisuuksiin vaikuttaa itseemme yksinkertaisten ja työssä helposti sovellettavien harjoitusten avulla. Varustus vapaa, missä on hyvä olla - emme tee hikijumppaa.

Tämän jälkeen klo 17-18 päästään vaihtamaan kuulumisia kollegojen kesken yrttiteen ja pienen välipalan äärellä.

Voit osallistua tapahtumaan aikataulujesi mukaan, joko kokonaisuudessaan tai osaan ohjelmasta.

Ilmoittautuminen tapahtumaan avautuu pian.

Saapumisohjeet:

Hyvinvointi ja Kuntoutus Amida sijaitsee osoitteessa Sammonkatu 8a, 40100 Jyväskylä. Sisäänkäynti on Kansakoulukadun puolelta luiskan kautta. Maksullista pysäköintiä on Kansakoulukadulla (1.vyöhyke) ja Sammonkadulla (2.vyöhyke) ja kahden korttelin päässä Yrjönkadusta alkaen on 2-4h kiekkopaikkoja.