Pomoverkoston ensimmäinen tapaaminen: Näin onnistun johtajana (Helsinki) SIIRRETTY

Aika: 26.3.2020 klo 09:00 - 11:00
Paikka: MALn toimisto: Mikonkatu 8 A, 6. krs, Helsinki

Pomoverkoston tapaamiset on koronavirukseen varautumisen takia päätetty siirtää alkamaan syksyllä 2020. Ilmoitamme uudesta ajankohdasta myöhemmin. Seuraathan siis MALn sivuja ja somea, jonne päivitämme ajantasaisinta tietoa tapahtumien ja koulutusten toteutumisesta.

Hyvä johtaja – pomoverkosto on johtamisen teemoihin keskittyvä sparrausohjelma, jonka tarkoitus on kehittää esihenkilöiden tai esihenkilöksi haluavien osaamista. Koulutukset tarjoavat välineitä esihenkilötyön haasteiden selättämiseen ja uusien näkökulmien löytämiseen lyhyiden alustuksien sekä ohjattujen vertaiskeskusteluiden kautta. Lämpimästi tervetuloa pomoverkoston teemoiteltuihin aamiaistilaisuuksiin!

I kokoontuminen 26.3.2020: Näin onnistun johtajana - alustajana Johanna Tuutti

Aamupalaa saatavilla klo 8.30 alkaen. Tilaisuus klo 9-11.

Ei ole yhtä ainoa tapaa johtaa onnistuneesti: Onnistunut johtaminen riippuu ympäristöstä, tilanteesta sekä johdettavista henkilöistä. Varmin tapa onnistua johtajana on se, että johtaja pystyy muuttamaan omaa tapaansa johtaa ympäristöstä, tilanteesta ja johdettavasta riippuen.

Alustuksen teemat:

• Onnistunut vuorovaikutus
  • Miten metsästät onnistuneesti ongelmia ja ratkaiset ne
  • Miten onnistua päätöksen teossa
  • Miten toteuttaa demokratiaa

Alustuksen jälkeen ohjattua yhteiskeskustelua aiheen pohjalta.

Johanna Tuutti, valmennus, henkilöbrändi & LinkedIn expertti
fi.linkedin.com/in/johannatuutti

Johanna on uravalmentaja, joka auttaa tunnistamaan vahvuudet ja osaamiset ja nauttimaan  ihmisenä ja ammattilaisena kasvamisesta. Hänen erikoisalaansa on ammatillisen arvon, brändin ja maineen rakentaminen ja LinkedIn-palvelun hyödyntäminen viestinnän ja urakehityksen tukena. Tuloksekkaaseen työnhakuun hän auttaa tuottamaan aineistoja, jotka ovat vahvoja sekä sisällöllisesti että visuaalisesti. Ennen valmentajaksi ryhtymistä Johanna johti ja kehitti yritys- ja brändiviestintää ja henkilöstön viestintätaitoja IBM:ssä ja Metsä Groupissa. FM-tutkinnon lisäksi hänellä on viestintäpäällikön, tiiminjohtajan ja coachin täydennyskoulutukset sekä ICF:n Professional Certified Coach -sertifikaatti.

Ilmoittautuminen:

Koulutus on avoinna ja maksuton MALn jäsenille. Ilmoittautuminen tulee tehdä sunnuntaihin 22.3. mennessä. Samoin mahdolliset peruutukset tulee tehdä em. päivämäärään mennessä. Tilaa tapaamisessa on kahdeksalle ensimmäiseksi ilmoittautuneelle.

Ilmoittaudu mukaan 26.3. tapaamiseen täältä!

______________________________________________________________

Pomoverkoston tapaamiset ja teemat kaudella 2020–2021:

Pomoverkoston tapaamiset on koronavirukseen varautumisen takia päätetty siirtää alkamaan syksyllä 2020. Alla oleva tapaamisten merkitty alkuperäinen ajankohta tulee ainakin osittain muuttumaan. Tiedotamme päivitetyistä ajankohdista myöhemmin.

27.5.2020 klo 9-11
Näin kasvatat psykologista turvallisuutta johtajana (alustajana Nina Lyytinen)

24.9.2020 klo 9-11
Miten johtaa organisaatiota kriisitilanteissa? (alustajana Matti Henttinen)

5.11.2020 klo 9-11
Jatkuvan osaamisen johtaminen (alustajana Johanna Tuutti): tapaaminen järjestetään Tampereella. Sijainti tarkentuu syksyllä.

Tammikuu 2021
Resilienssin kasvattaminen (alustajana Johanna Vilmi)

Pomoverkostoa järjestävät MALn kanssa yhteistyössä AitoHSO, Kuntien asiantuntijat Kumula ry, Asiantuntijat ja esihenkilöt Specia ry, Viesti ry sekä Taide- ja kulttuurialan ammattijärjestö TAKU ry.

Lisätiedot:

Järjestökoordinaattori Heta Hedman heta.hedman@museoalanammattiliitto.fi/040 838 0739