UP Partners: Rakentava konfliktinratkaisu – menestyvän työyhteisön työkalu (webinaari)

Aika: 29.10.2020 klo 15:00
Paikka: Webinaari

Akavan Erityisalat jäsenyhdistyksineen tarjoaa vuonna 2020 kymmenen työelämän ajankohtaisiin aiheisiin pureutuvaa webinaaria. Webinaarit tuottaa UP Partners.

***

Kaikkialla, missä ryhmä ihmisiä kokoontuu työskentelemään yhdessä, esiintyy ennen pitkää erimielisyyksiä ja konflikteja. Mikään organisaatio ei ole tämän ilmiön ulkopuolella. Etenkin moderneissa työyhteisöissä, joissa on matala hierarkia ja työntekijöitä kannustetaan itsenäiseen päätöksentekoon sekä itsensä johtamiseen, erilaiset konfliktitilanteet ovat yleisiä. Ei ole enää sitä yhtä auktoriteettia, joka käskee, ja toisia, jotka tämän pohjalta toimivat. Niinpä rakentavat tavat ratkaista konfliktitilanteita ovatkin ehdottomasti menestyvät työyhteisön oleellisimpia työkaluja.

WEBINAARIN SISÄLTÖ

Tässä webinaarissa opit eri konflifktityyppejä, sekä käydään läpi tapoja reagoida ja ratkaista konflikteja. Konfliktinratkaisun tavat ovat osa yrityksen kulttuuria, ja webinaarissa pohditaankin, miten oman organisaation kulttuuria voisi tässä kehittää. Entä mitä hyötyä konflikteista voi olla? Tähän kysymykseen myös vastataan webinaarissa.

Tämä webinaari sopii sinulle jos:

• Haluat löytää uusia tapoja ratkaista konfliktitilanteita
  • Uskot, että omalla toiminnallasi on merkitystä
  • Haluat vaikuttaa oman työyhteisösi kulttuurin kehitykseen

ILMOITTAUTUMINEN

Kaikki halukkaat mahtuvat mukaan! Webinaareihin voi osallistua vain Akavan Erityisalojen jäsen. Jäsenyys tarkastetaan liiton jäsensihteereiden toimesta ja tarkastukseen kannattaa varata muutama päivä (viikonlopun aikana tarkastuksia ei tapahdu).

Webinaareihin ilmoittaudutaan UpPartnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/akavanerityisalat

1. Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi
  2. Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa "Ilmoittaudu"
  3. Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä sekä osallistumisohjeet
  4. Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Jos et jostain syystä pääsekään katsomaan webinaaria reaaliaikaisesti, voit katsella/kuunnella webinaarin milloin tahansa sinulle parhaiten sopii. Tallenne on katsottavissa välittömästi webinaarin jälkeen uraportaalissa.

Lisätiedot Akavan Erityisalojen sivuilla.