UP Partners: Ylisuorittaminen -webinaari

Aika: 14.10.2020 klo 18:00
Paikka: Webinaari

Akavan Erityisalat jäsenyhdistyksineen tarjoaa vuonna 2020 kymmenen työelämän ajankohtaisiin aiheisiin pureutuvaa webinaaria. Webinaarit tuottaa UP Partners.

***

Pakko tehdä vielä tämä, vaikka kello käy jo aamuyötä? Kuka muu tämän tekisi, jos en minä? Onko iltasikin minuuttiaikataulutettu, kun juokset omista tai lasten harrastuksista toiseen, koska maratonikin pitäisi juosta, ja kalvot saada valmiiksi? Tunnistatko itsessäsi ylisuorittajan? Osallistu webinaariin ja opi välttämään ylisuorittamista.

Tämä webinaari sopii sinulle, jos

• Sinusta tuntuuettei vuorokaudessa tunnit riitä ja silti pitäisi jaksaa
  • Haluaisit oppia jakamaan vastuuta enemmän muille
  • Toivot vielä joskus rentoutuvasi ja työkuorman vähenevän

Ilmoittautuminen

Kaikki halukkaat mahtuvat mukaan! Webinaareihin voi osallistua vain Akavan Erityisalojen jäsen. Jäsenyys tarkastetaan liiton jäsensihteereiden toimesta ja tarkastukseen kannattaa varata muutama päivä (viikonlopun aikana tarkastuksia ei tapahdu).

Webinaareihin ilmoittaudutaan UpPartnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/akavanerityisalat

1. Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi
  2. Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa "Ilmoittaudu"
  3. Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä sekä osallistumisohjeet
  4. Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Jos et jostain syystä pääsekään katsomaan webinaaria reaaliaikaisesti, voit katsella/kuunnella webinaarin milloin tahansa sinulle parhaiten sopii. Tallenne on katsottavissa välittömästi webinaarin jälkeen uraportaalissa.

Lisätiedot Akavan Erityisalojen sivuilla.