UP Partners: Neuvottelutaidot -webinaari

Aika: 2.9.2020 klo 18:00
Paikka: Webinaari

Akavan Erityisalat jäsenyhdistyksineen tarjoaa vuonna 2020 kymmenen työelämän ajankohtaisiin aiheisiin pureutuvaa webinaaria. Webinaarit tuottaa UP Partners.

***

Tuntuuko sinusta, että jotkut saavat enemmän kuin toiset? Usein hyvä neuvottelija saa juuri sen, mitä haluaa. Jokainen voi kehittää omia neuvottelutaitojaan, sillä sinäkin tarvitset niitä päivittäin. Eri tilanteissa, eri ihmisten kanssa tarvitaan erilaisia neuvottelutaitoja. Webinaarissa opit, miten valmistautua neuvotteluun ja miten toimia itse neuvottelutilanteessa.

Webinaarin sisältö

Tämä webinaari sopii sinulle, jos:

• Neuvottelutilanteet tuntuvat sinusta vaikealta
  • Haluat saada vinkkejä miten neuvotella taitavasti
  • Haluat loistaa hankalissakin neuvottelutilainteissa

Ilmoittautuminen

Kaikki halukkaat mahtuvat mukaan! Webinaareihin voi osallistua vain Akavan Erityisalojen jäsen. Jäsenyys tarkastetaan liiton jäsensihteereiden toimesta ja tarkastukseen kannattaa varata muutama päivä (viikonlopun aikana tarkastuksia ei tapahdu).

Webinaareihin ilmoittaudutaan UpPartnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/akavanerityisalat

1. Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi
  2. Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa "Ilmoittaudu"
  3. Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä sekä osallistumisohjeet
  4. Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Jos et jostain syystä pääsekään katsomaan webinaaria reaaliaikaisesti, voit katsella/kuunnella webinaarin milloin tahansa sinulle parhaiten sopii. Tallenne on katsottavissa välittömästi webinaarin jälkeen uraportaalissa.

Lisätiedot Akavan Erityisalojen sivuilla.