UP Partners: Minustako pomo (Webinaari)

Aika: 3.6.2020 klo 18:00
Paikka: Webinaari

Akavan Erityisalat jäsenyhdistyksineen tarjoaa vuonna 2020 kymmenen työelämän ajankohtaisiin aiheisiin pureutuvaa webinaaria. Webinaarit tuottaa UP Partners.

***

Pohditko etenemistä työelämässä? Houkutteleeko esihenkilön työ sinua? Esihenkilön työn myötä työnkuvasi muuttuu: sinulla on vastuu mm. johtaa, huolehtia henkilöstön hyvinvoinnista ja puuttua ongelmiin. Osa kokee esihenkilötehtävät painajaismaisiksi ja osa taas nauttii niistä suunnattomasti. Webinaarissa käydään läpi, mitä ”pomon” työ vaatii ja millaiset ominaisuudet ovat vahvuuksia tässä työssä.

Webinaarin sisältö

Tämä webinaari sopii sinulle jos:

• Haluat tietää lisää esihenkilön työstä.
  • Kaipaat vahvistusta päätöksellesi: Minustako pomo?
  • Mietit millaista osaamista on hyvä kehittää esihenkilön työssä.

Ilmoittautuminen

Kaikki halukkaat mahtuvat mukaan! Webinaareihin voi osallistua vain Akavan Erityisalojen jäsen. Jäsenyys tarkastetaan liiton jäsensihteereiden toimesta ja tarkastukseen kannattaa varata muutama päivä (viikonlopun aikana tarkastuksia ei tapahdu).

Webinaareihin ilmoittaudutaan UpPartnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/akavanerityisalat

1. Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi
  2. Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa "Ilmoittaudu"
  3. Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä sekä osallistumisohjeet
  4. Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Jos et jostain syystä pääsekään katsomaan webinaaria reaaliaikaisesti, voit katsella/kuunnella webinaarin milloin tahansa sinulle parhaiten sopii. Tallenne on katsottavissa välittömästi webinaarin jälkeen uraportaalissa.

Lue lisää Akavan Erityisalojen sivuilla.