UP Partners: Sisäisen motivaation johtaminen -webinaari

Aika: 13.5.2020 klo 18:00
Paikka: Webinaari

Akavan Erityisalat jäsenyhdistyksineen tarjoaa vuonna 2020 kymmenen työelämän ajankohtaisiin aiheisiin pureutuvaa webinaaria. Webinaarit tuottaa UP Partners.

***

Menestyvä työyhteisö muodostuu työntekijöistä, jotka työskentelevät tehokkaasti, ovat luovia, ratkaisevat ongelmia yhdessä ja yksin, kehittävät työtään ja osaamistaan, tekevät aloitteita, kokeilevat rohkeasti ja omaavat tulokselliset mutta kestävät työnteon rutiinit. Tämä kaikki on saavutettavissa parhaiten, kun työntekijät kokevat työnsä merkitykselliseksi ja ovat työssään sisäisesti motivoituneita.

Webinaarin sisältö

Tässä webinaarissa opit sisäisen motivaation osatekijät, miten näitä elementtejä voidaan johtaa työyhteisössä sekä ennen kaikkea omassa työssä. Käsittelemme myös työn tuunaamista keinona saavuttaa mielekkäät, motivoivat ja hyvinvointia tukevat työskentelyn tavat.

Ilmoittautuminen

Kaikki halukkaat mahtuvat mukaan! Webinaareihin voi osallistua vain Akavan Erityisalojen jäsen. Jäsenyys tarkastetaan liiton jäsensihteereiden toimesta ja tarkastukseen kannattaa varata muutama päivä (viikonlopun aikana tarkastuksia ei tapahdu).

Webinaareihin ilmoittaudutaan UpPartnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/akavanerityisalat

1. Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi
  2. Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa "Ilmoittaudu"
  3. Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä sekä osallistumisohjeet
  4. Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Jos et jostain syystä pääsekään katsomaan webinaaria reaaliaikaisesti, voit katsella/kuunnella webinaarin milloin tahansa sinulle parhaiten sopii. Tallenne on katsottavissa välittömästi webinaarin jälkeen uraportaalissa.

Lisätietoja Akavan Erityisalojen sivuilla.