UP Partners: Nykyajan CV ja työhakemus -webinaari

Aika: 22.4.2020 klo 15:00
Paikka: Webinaari

Akavan Erityisalat jäsenyhdistyksineen tarjoaa vuonna 2020 kymmenen työelämän ajankohtaisiin aiheisiin pureutuvaa webinaaria. Webinaarit tuottaa UP Partners.

***

Miten vakuuttaa työnantaja? Todennäköisesti otat ensimmäisen kontaktisi mahdolliseen työnantajaan työnhakuasiakirjojesi avulla. Ei ole yhdentekevää, miltä ne näyttävät ja mitä niissä lukee. Kliseitä täynnä oleva työhakemus ei vakuuta ketään – kaikken vähinten työnantajaa. Webinaarissa opit, miten teet markkinoivan työhakemuksen ja pääset työhaastattaluun.

Työhakemuksen lisäksi CV on olennainen osa työnhakua. Työnantajaa ei kiinnosta usean sivun mittaiset cv:t, joissa on lueteltuna kaikki työkokemuksi 70-luvulta lähtien. Webinaarissa opit, miten nykyaikainen CV tehdään ja toimiiko kenties osaamispohjainen CV kronologista CV:tä paremmin.

Webinaarin kouluttajana toimii Susan Calonius.

Webinaarin sisältö

Webinaarissa Susanin vieraana on onnellisesti työllistynyt Maria Rajalampi.

Suosittelemme webinaaria kaikille. Et koskaan tiedä, milloin tarvitset CV:tä. Webinaari sopii erityisesti sinulle, jos:

• Haluat vakuuttaa työnantajan.
  • Kaipaat apua työnhakuasiakirjojen teossa.
  • Et ole saavuttanut tavoitettasi – työpaikkaa, vielä.

Ilmoittautuminen

Kaikki halukkaat mahtuvat mukaan! Webinaareihin voi osallistua vain Akavan Erityisalojen jäsen. Jäsenyys tarkastetaan liiton jäsensihteereiden toimesta ja tarkastukseen kannattaa varata muutama päivä (viikonlopun aikana tarkastuksia ei tapahdu).

Webinaareihin ilmoittaudutaan UpPartnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/akavanerityisalat

1. Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi
  2. Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa "Ilmoittaudu"
  3. Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä sekä osallistumisohjeet
  4. Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Jos et jostain syystä pääsekään katsomaan webinaaria reaaliaikaisesti, voit katsella/kuunnella webinaarin milloin tahansa sinulle parhaiten sopii. Tallenne on katsottavissa välittömästi webinaarin jälkeen uraportaalissa.

Lisätietoja Akavan Erityisalojen sivuilla.