UP Partners: Onnistunut työyhteisöviestintä -webinaari

Aika: 22.1.2020 klo 18:00
Paikka: Webinaari

Akavan Erityisalat jäsenyhdistyksineen tarjoaa vuonna 2020 kymmenen työelämän ajankohtaisiin aiheisiin pureutuvaa webinaaria. Webinaarit tuottaa UP Partners.

***

Miten viestintä tehdään menestyvässä työyhteisössä? Merkityksellisesti, osallistavasti, tietopohjaisesti, visuaalisesti, jatkuvasti yhdessä oppien. Kaikki viestivät ja kaikki on viestintää ja viestintä on muutosvoima, joka ohjaa yhteisön tavoitteisiin. Siksi työyhteisön vuorovaikutus- ja viestintätaidot ovat tärkeitä taitoja jokaiselle yhteisön jäsenelle ja elintärkeitä taitoja johtavassa roolissa toimivalle.

Tämä webinaari sopii sinulle jos:

• Haluat oppia, miten työyhteisön jäsenenä vahvistat innostavaa ilmapiiriä.
  • Projekti/lähijohtajana valmennat joukkueesi onnistumaan yhdessä.
  • Johtajana teet mukaansatempaavaa strategista viestintää.
  • Avainhenkilönä rakennat osallistavaa organisaatio- ja viestintäkulttuuria

Webinaarissa sukellamme kuvitteellisen yrityksen kasvutarinaan itseämme kiinnostavassa roolissa. Kuvittelemme, että kuulumme ryhmään ihmisiä, jotka haluavat rakentaa itselleen parhaan työpaikan. Pian kutsumme mukaan lisää ihmisiä ja toiminta laajenee. Haluamme kaikkien ymmärtävän keitä olemme, mikä on työmme tarkoitus, mitkä arvot ohjaavat tekemistämme, millaista visiota ja tulevaisuutta kohti matkaamme. Haluamme kaikkien ymmärtävän toiminnan kehittämisen tavoitteet ja tietävän mitä niiden saavuttaminen vaatii. Keskeistä on arvostus, luottamus ja yhdessä tekeminen sekä tiedon hyödyntäminen jatkuvassa kehittämisessä. Tarvitsemme yhteisiä periaatteita, pelisääntöjä ja rakenteita. Rakennamme osallistavia kanavia. Kokeilemme uusia juttuja, otamme epäonnistumiset ja haasteet oppimiskokemuksina ja menemme eteenpäin!

Ilmoittautuminen

Kaikki halukkaat mahtuvat mukaan! Webinaareihin voi osallistua vain Akavan Erityisalojen jäsen. Jäsenyys tarkastetaan liiton jäsensihteereiden toimesta ja tarkastukseen kannattaa varata muutama päivä (viikonlopun aikana tarkastuksia ei tapahdu).

Webinaareihin ilmoittaudutaan UpPartnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/akavanerityisalat

1. Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi
  2. Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa "Ilmoittaudu"
  3. Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä sekä osallistumisohjeet
  4. Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Jos et jostain syystä pääsekään katsomaan webinaaria reaaliaikaisesti, voit katsella/kuunnella webinaarin milloin tahansa sinulle parhaiten sopii. Tallenne on katsottavissa välittömästi webinaarin jälkeen uraportaalissa.

Lisätietoja Akavan Erityisalojen sivuilla.