Museoammattilaisten työturvallisuus - vaarallisille aineille altistuminen

Aika: 26.11.2019 klo 12:00 - 17:00
Paikka: Helsinki (keskusta, täsmentyy myöhemmin)

Tervetuloa  Museoalan ammattiliitto MALn jäsenkoulutukseen!

Museoalan ammattiliitto MAL järjestää 26.11.2019 klo. 12.00-17.00  jäsenilleen työturvallisuusaiheisen koulutuksen teemalla vaarallisille aineille altistuminen.

Koulutuksen aikana käsitellään alan asiantuntijoiden luentojen kautta museoammattilaisten työturvallisuuteen liittyvää lainsäädäntöä, museo- ja kirjastokokoelmien sekä kokoelmatilojen mahdollisesti sisältämiä haitallisia aineita ja niile altistumista. Tilaisuudessa on myös suojainasiantuntija ja mahdollisuus testata suojaimia.

Koulutukseen osallistumalla saat ajankohtaista tietoa museoalan työturvallisuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä tilaisuuden keskustella aiheesta alan asiantuntijoiden ja muiden museoalan ammattilaisten kanssa.

Koulutus on maksuton MALn jäsenillle ja se on suunnattu kaikille museoalan ammattilaisille.

Kouluttajat: Tomi Tolppi Labroc Oy, Henna Sinisalo (Helsingin yliopisto), Marleena Vihakara (Kansalliskirjasto) ja Asko Seppälä (ASTQ-House). Pienet muutokset ohjelmassa mahdollisia.

Ilmoittautuminen koulutukseen on sitova. Ilmoittautuminen on auki 4.11.2019 klo 12.00 asti. Mikäli paikat koulutukseen ovat täynnä ja olet varasijalla, olemme sinuun erikseen yhteydessä peruutuspaikan vapautuessa.

Ilmoittautuminen 4.11. klo 12.00 mennessä tästä.