Palkkakampanjan työpaja II ja Linnoitusten Helsinki (Helsinki)

Aika: 27.8.2019 klo 12:00 - 18:00
Paikka: Museoalan ammattiliitto MAL ry, Pohjoisesplanadi 21 B 7, 3. krs, 00100 Helsinki + saaristoristeily

Palkkakampanjan työpaja II 27.8. klo 12 - 16 (Helsinki)

Työpajaan ovat tervetulleita kaikki MALn jäsenet niin luottamusmiehet kuin muut aiheesta kiinnostuneet. Pajassa pohditaan ja kirjataan ylös museoiden merkitystä ja museoammatin monipuolistumista.

Työpajan jälkeen on mahdollisuus osallistua saaristoristeilylle "Linnoitusten Helsinki" klo 16.30 - 18.

• Työpajassa jatketaan yhdessä Akavan Erityisalojen asiantuntijoiden kanssa Museoalan palkkakampanjan rakentamista. Olemme päivittämässä julkaisua, jossa kerrotaan museotyöstä ja ammatin vaatimuksista. Työpajassa keskustelaan miten nostamme monipuolisen museoammatin esille.
    #alanarvostus

OHJELMA
klo 12.00 aloitus kevyeen lounaan merkeissä
työskentelyä
iltapäiväkahvit
klo 15.45 yhteenveto
klo 16.00 työpaja päättyy
klo 16.00 mahdollisuus osallistua Linnoitusten Helsinki -saristoristeilylle (risteilyn aikataulu 16.30 - 18.00)

Voit osallistua myös pelkästään työpajaan, mutta keskustelu jatkunee mukavissa merkeissä myös risteilyllä.

Työpaja on itsenäinen jatko edelliseen työpajaan (11.2.2019) eli voit osallistua, vaikka et edelliseen olisikaan päässyt mukaan. Työpajan ohjelmasta vastaavat MALn toiminnanjohtaja Katariina Mäkelä ja Akavan Erityisaloista neuvottelupäällikkö Jaakko Korpisaari, työmarkkinalakimies Kari Eskola sekä viestintäpäällikkö Anna Joutsenniemi.

Tervetuloa mukaan!

Jos olet tulossa kauempaa, ota yhteyttä toiminnajohtajaan (tuemme pitkämatkalaisten osallistujien matkakuluja liiton käytänteiden mukaisesti).

Ilmoittautuminen 19.8. mennessä tästä.