Uramuotoilu (Jyväskylä)

Aika: 25.10.2018 klo 16:00 - 19:00
Paikka: Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Dynamon kampus, Jyväskylä Dynamon kampus Piippukatu 2 P2_D505 Koivuluokka (AOKK)

Uramuotoilu eli career design on luovaa palvelumuotoilun prosessia hyödyntävä käytännönläheinen menetelmä, jonka tarkoituksena on edetä askel kerrallaan kohti konkreettisia toimia oman urahaaveen tavoittelussa.

Koulutusiltamme aikana aloitamme työstämään jokaisen itsensä näköistä urapolkua. Osallistujat pääsevät kartoittamaan ja visioimaan omia mahdollisuuksiaan ja suuntia omalla urallaan, mutta apuna on myös koko ryhmän ideapotentiaali.

Ennen koulutusta saat tehtäväksi pienen aloitustehtävän, joka on vain sinua itseäsi varten. Koulutuksen jälkeen on mahdollisuus virtuaaliseen seurantaan ja ajatusten vaihtoon.

Koulutus sopii kaikille niille, jotka etsivät joko uutta työpaikkaa, innostusta nykyiseen työhön tai harkitsevat alanvaihtoa. Vaikka nykyinen työsi olisi täysin tyydyttävää, kurssi sopii myös sinulle tulevaisuuden tavoitteiden pohdintaan.

Kouluttajana toimii Riina Virkkunen. Riina on palveluratkaisujen kehittäjä ja koulutuksen moniosaaja. Työelämän ja oman uran suunnan etsimiseen hän on saanut hyvän kosketuspinnan ammattijärjestössä työskennellessään sekä aikuiskouluttajana. Humanistitaustan lisäksi Riina on palvelumuotoilija ja draamapedagogi. Lisätietoja www.riinavirkkunen.com

Koulutus toteutetaan yhdessä MALn, KAJn ja TAKUn kanssa.

Ilmoittautuminen 19.10. mennessä tästä