Liitot toiminnassa tutuiksi

Akavan Erityisalojen ja Museoalan ammattiliiton aluetoiminta

Museoalan ammattiliiton jäsenet ovat tervetulleita mukaan Akavan Erityisalojen järjestämään  aluetoimintaan. Aluetoiminta tarjoaa jäsenille koulutuksia, toiminnantäyteisiä tapaamisia, retkiä, kulttuuria ja liikuntaa. Aluetoiminnan avulla voit rakentaa ammatillisia verkostoja ja olla mukana tukemassa edunvalvontaa paikallisella tasolla. Esimerkiksi After work -tilaisuuksia järjestetään säännöllisesti eri puolilla Suomea.

Museoalan ammattiliiton omista alueellisista tapahtumista ja koulutuksista kerotaan tapahtumat-sivulla.

Lisäksi useisiin MAL:n koulutuksiin on mahdollista osallistua joko webinaarin tai striimauksen kautta.

Mikäli sinulla on ideoita ja toiveita aluetoiminnan suhteen, ota yhteyttä MAL:n toimistoon joko toiminnanjohtajaan katariina.makela@museoalanammattiliitto.fi tai toimisto@museoalanammattiliitto.fi.

Osallistu liiton aluetoimintaan

Tutustu Akavan Erityisalat ry:n 13 alueryhmään. Tarkista ajankohtaiset tapahtumat, ilmoittaudu mukaan tai kysy lisää alueryhmältäsi.