Ajankohtaista

Museoalan ammattiliitto MAL ry kartoitti tietosuoja-asetuksen soveltamiseen liittyviä kokemuksia museoalalla tekemällä oman jäsenkyselyn. Vastausten perusteella voimme nostaa seuraavia huomioita.
Museoalan ammattiliiton jäsenet voivat tilata tutun Akava-kalenterin jäsenetuna. Tilausaika 30.10. saakka.
Akavan Erityisalat allekirjoittaa Earth Striken ilmastotavoitteet, mutta ei osallistu yleislakkoon.
Oletko kiinnostunut ryhmätyönohjauksesta? - ilmoita kiinnostuksesi pilottiamme kohtaan. Ryhmätyönohjaus toteutetaan syksyllä 2019. Ryhmäkoko: 4 - 6 osallistujaa Tapaamispaikka: Museoalan ammattiliiton toimistolla (Pohjoisesplanadi 21 B 7, 3. krs, Helsinki) Tapaamisten määrä: Tapaamiskertoja on 5 ja ne toteutetaan 4 kk aikana, noin 3 viikon välein, riippuen työnohjauksen aloitusajankohdasta). Yhden tapaamisen kesto on 90 min (1,5 h). Tapaamisten ajankohdat sovitaan yhdessä valitun ryhmän kanssa ja on toivottavaa, että ajankohdat sopivat kaikille osallistujille. Näin työnohjauksesta saa eniten irti.
Hyvä esitys pitää otteessaan, viihdyttää, antaa ajateltavaa ja jää mieleen. Hyvä esitys! -webinaarin seurattuasi tiedät, miten rakennat toimivan esityksen, havainnollistat kiinnostavasti, aktivoit yleisöäsi ja saat viestisi välitettyä.
Suomi kouluttaa kulttuuriosaajia, ja kulttuurin koulutuspaikat innostavat nuoria. Pettymyksen tuottaa työelämä.
RSS ATOM