Ajankohtaista

Työpaja on tarkoitettu museoalan ammattiliiton jäsenille - sekä luottamusmiehille että muille aiheesta kiinnostuneille.
Videotyöhakemus on työnhaun nykypäivää. Millainen on videotyöhakemus ja miten sellainen kannattaa tehdä? Entä miten erottua työnhaussa videotyöhakemuksella?
Koulutustuki 2019
MAL kutsuttiin 8.1.2019 eduskunnan sivistysvaliokuntaan kuultavaksi hallituksen esitykseen (HE 194/2018) eduskunnalle museolaiksi ja laiksi opetus- ja kulttuuritoimen rahoituksesta annetun lain muuttamisesta. Kuulemisen yhteydessä käydyssä keskustelussa nousivat esille mm. Museoiden kasvava yhteiskunnallinen merkitys sekä suuret kävijämäärät, perusteltu riittävän rahoituksen tarve, alueellisten tarpeiden huomioiminen sekä matala palkkataso.
Jäsentiedote 4/2018 on lähetetty 21.12. jäsenten sähköpostiin. Mikäli et ole sitä saanut, tarkistathan että yhteystietosi ovat oikein. Yhteystietojen tarkistaminen onnistuu esim. Akavan Erityisalojen verkkoasioinnin kautta.
RSS ATOM