Ajankohtaista

Onnistunutta etätyöskentelyä, epävarmuutta tulevasta sekä töiden loppumista seinään. Museoalan ammattiliitto toteutti museoammattilaisille suunnatun kyselyn koronakevään kokemuksista. MAL:n toiminnanjohtaja Katariina Mäkelä kokosi yhteen kyselytutkimuksen tärkeimmät havainnot.
Etsimme n. 1-3 Museoalan ammattiliiton jäsentä esiteltäväksi MALn uusilla kotisivuilla, jotka avataan syksyllä. Ilmoittaudu mukaan niin kuvaamme sinut työssäsi ja pääset kertomaan museoalan ammattilaisuudesta. Jokainen esiteltävä palkitaan!
Kesän palveluajat (19.6.2020)
Museoalan ammattiliiton toimisto rauhoittuu kesän viettoon ja on suljettu 1.7.-10.8. välisen ajan.
Museot ovat toipumassa koronasta poikkeusjärjestelyin. Kevään sulku ja leikkautuneet lipputuotot näkyvät nyt varovaisuutena palkata kesätyöntekijöitä.
Kun suosittelet jäsenyyttä nyt tai liityt itse meihin, voit voittaa 200 euron lahjakortin!
Suomalaisista erottuu kulttuurin ”suurkäyttäjien” joukko, jolle koronan aiheuttama kulttuurisulku oli kova paikka.
Kokoamme tällä hetkellä 5-8 hengen testiryhmää Museoalan ammattiliiton verkkosivujen uudistamisen tueksi. MALn jäsenten lisäksi haussa on myös yksi ei-jäsen. Testiryhmäläiset kokoontuvat kahteen etätapaamisen, ensimmäinen 11.6. ja toinen alustavasti 17.8. Hae mukaan, palkinnoksi osallistumisesta saat 50 euron ravintolalahjakortin!
RSS ATOM