Mikä luottamusmies? Kuka voi olla luottamusmies ja ketkä saavat hänet valita?

27.1.2021

Infossa keskustellaan luottamusmiehen roolista ja luottamusmiehen valinnasta (Yksityisten museoiden TES).

Mikä luottamusmies? Kuka voi olla luottamusmies ja ketkä saavat hänet valita?

Yksityisten museoiden luottamusmiehet ja muut työsuhdeasioista kiinnostuneet, nyt on tilaisuus osallistua infoon, jossa käydään läpi luottamusmiehen valinta ja muita tärkeitä huomioita työpaikan henkilöstöedustukseen liittyen.

Luottamusmiehen asema yksityisissä museoissa perustuu työehtosopimukseen: (Yleissitova vuodesta 2013).

Oletko luottamusmies ja pähkäilet luottamusmiesvaalin kanssa?
Olisitko kiinnostunut toimimaan työpaikkasi luottamusmiehenä, mutta valintaprosessi on epäselvä?

Osallistu Museoalan ammattiliiton luottamusmiesinfoon, jossa avataan luottamusmiestoimintaan ja etenkin luottamusmiehen valintaan liittyviä kysymyksiä. Mukana työmarkkinalakimies Kari Eskola, MALn toiminnanjohtaja Katariina Mäkelä sekä luottamusmies Riina Linna, joka  kertoo omasta luottamusmiehen tehtävästään ja roolistaan.

Infossa pääset kysymään ja myös esittämään toiveita liiton vuoden 2021 luottamusmiestoiminnan tueksi.

Aika: 12.2.2021 klo 9.00–10.30

Paikka: Webinaari (Teams)

Kenelle: Yksityisissä museoissa työskentelevät (Yksityisten museoiden TES). Myös muut ovat tervetulleita osallistumaan, mutta info käsittelee luottamusmiehen toimintaa nimenomaan Yksityisten museoiden TESin näkökulmasta.

Lisätietoja:
toiminnanjohtaja Katariina Mäkelä, katariina.makela@museoalanammattiliitto.fi, 040 7747 620

Ilmoittautuminen: 8.2. mennessä tästä.