Tule MALn uusien verkkosivujen testiryhmään - saat 50 euron ravintolalahjakortin!

1.6.2020 klo 15:47

Kokoamme tällä hetkellä 5-8 hengen testiryhmää Museoalan ammattiliiton verkkosivujen uudistamisen tueksi. MALn jäsenten lisäksi haussa on myös yksi ei-jäsen. Testiryhmäläiset kokoontuvat kahteen etätapaamisen, ensimmäinen 11.6. ja toinen alustavasti 17.8. Hae mukaan, palkinnoksi osallistumisesta saat 50 euron ravintolalahjakortin!

Uudistamme parhaillamme Museoalan ammattiliiton verkkosivuja, ja tarkoituksena olisi saada hienot ja upouudet verkkosivut käyttöön syyskuun loppuun mennessä. Tätä ennen kaipaisimme kuitenkin Sinun näkemystäsi tulevien sivujemme toteuttamisesta parhaalla mahdollisella tavalla. Miten kotisivumme palvelisivat sinua entistä paremmin?

Kokoamme tällä hetkellä 5-8 hengen testiryhmää, joka koostuu pääosin MALn jäsenistä sekä yhdestä ei-jäsenestä. Toivomme ryhmään henkilöitä erilaisilla profiileilla; esim. pitkän linjan jäsen, tuore jäsen, opiskelija, työuransa alkuvaiheessa oleva sekä museoalan kokeenempi ammattilainen. Valitsemme testiryhmän kokoonpanon niin, että ryhmä edustaa museoammattilaisten ja MALn jäsenkunnan monimuotoisuutta.

Testiryhmään osallistuminen vaatii osallistumisen kahteen 1-2 tuntiseen etätapaamiseen. Ensimmäinen tapaaminen on 11.6. klo 15-17 ja jälkimmäinen alustavasti 17.8. klo 15.30-17.30. Tapaamisten lisäksi pyydämme osallistujia vastaamaan lyhyeeseen kyselyyn ennen ensimmäistä tapaamiskertaa. Testiryhmään osallistuvilla tulee tapaamisissa olla käytössään tietokone riittävällä internet-yhteydellä sekä mieluusti myös älypuhelin. Tapaamisiin ei tarvitse valmistautua mitenkään.

Kaikki osallistujat saavat kiitokseksi 50 euron lahjakortin Ravintola.fi -ravintoloihin (lisätietoja ravintoloista https://www.ravintola.fi/)! Lisäksi osallistujat saavat todistuksen testiryhmän työskentelyyn osallistumisesta.

Hakeaksesi testiryhmään täytä oheinen ilmoittautumislomake viimeistään sunnuntaina 7.6.

Valitsemme hakijoiden joukosta testiryhmän jäsenet. Ilmoitamme valinnasta kaikille ilmoittautuneille maanantaina 8.6.

Arvostamme suuresti näkemyksiäsi sivujemme uudistamisessa. Ei ole oikeita tai vääriä tapoja käyttää kotisivujamme. Tervetuloa siis mukaan testiryhmään!