Keräämme tietoa poikkeusolojen vaikutuksista museoammattilaisten työhön

26.3.2020

Kysely: Miten koronavirus näkyy työssäsi ja työpaikallasi?

Keräämme museoalan ammattilaisten kokemuksia koronaviruksen vaikutuksesta alallamme. Kerro meille miten pandemiatilanne on vaikuttanut työhösi? Entä millaisia ratkaisuja työpaikallasi on mahdollisesti tehty töiden uudelleenjärjestämiseksi ja työsuhteiden turvaamiseksi? Minkälaisia huolia tilanne herättää, ja toisaalta mitä uusia museotyön keinoja tilanne on ohjannut kehittämään?

Kyselyyn pääset vastaamaan tästä.

Kokemuksia hyödynnetään Museoalan ammattiliiton edunvalvonnassa. Vastauksia käsitellään luottamuksellisesti, eikä vastauksia jaeta julkisesti ilman vastaajan suostumusta.

Kokemuksia voit jakaa nimettömästi. Kehoita myös MALiin kuulumatonta museoalan tuttavaa vastaamaan kyselyyn, ja kannustathan häntäkin liittymän MALiin.

Olet tervetullut jakamaan kokemuksiasi myös Twitterissä; tägää meidät @museoalan julkaisuusi niin voimme jakaa kokemuksiasi.

Olemme myös avanneet sivun, jonne kokoamme linkkejä ajankohtaisen COVID-19 -tiedotuksen seuraamiseen. Museoala & COVID-19 -sivun löydät Jäsenille-sivun alta.

HUOM! Jäsen, käännythän erikseen Akavan Erityisalojen työsuhdeneuvonnan tai Museoalan ammattiliiton toimiston puoleen, mikäli tarvitset apua oman työsuhteen kysymyksissä. Akavan Erityisalojen jäsensihteerit puolestaan avustavat kaikissa jäsenyyteen liittyvissä kysymyksissä. Akavan Erityisalojen kaikki yhteystiedot löydät täältä ja Museoalan ammattiliiton toimiston yhteystiedot puolestaan täältä.