Vuokraamme toimistotilaa 1-5 hengelle Helsingin keskustasta

17.1.2020

Tarjoamme vuokralle 1-2,5 työhuonetta viihtyisästä toimistostamme, joka sijaitsee erittäin keskeisellä paikalla Aikatalossa Mikonkadulla, Ateneumin kulmalla. Haemme ensisijaisesti pitkäaikaiseksi vuokralaiseksi työyhteisöömme sopivaa pientä yhdistystä, mutta muutkin toimijat ovat lämpimästi tervetulleita!

Tiloissa toimii neljä ammattijärjestöä: Kieliasiantuntijat ry, Taide- ja kulttuurialan ammattijärjestö TAKU ry, Viestinnän asiantuntijoiden ammattijärjestö Viesti ry sekä Museoalan ammattiliitto MAL ry. Tarjoamme vuokrattavien tilojen lisäksi lämminhenkisen työyhteisön.

Vapaana ovat 1-2 työpisteen huone (noin 10 m2) ja 2-3 työpisteen huone (noin 15 m2). Kummankin huoneen yhteydessä on oma varastotila. Lisäksi vuokralaisella on käytössään yhteiset tilat eli 40 - 65 hengen koulutustila (pöytien kanssa tai ilman), 15 hengen neuvotteluhuone, keittiö, WC-tilat ja suihku.

Vuokra 1.200 - 2.500 e/kk, riippuen kuinka monta huonetta vuokraa. Vuokraan sisältyy koulutus- ja kokoustilojen käyttö sekä muut yhteiset tilat. Vuokraan ei lisätä arvonlisäveroa.

Tiloihin pääsee tutustumaan vaikka heti. Ota yhteyttä, niin sovitaan tapaaminen ja neuvotellaan teille sopiva paketti!

Katariina Mäkelä (HUOM.! Lomalla vko 8)
Museoalan ammattiliitto MAL ry
katariina.makela@museoalanammattiliitto.fi