Mihin esihenkilötyötä tarvitaan itseohjautuvuuden aikakaudella? 12.2.2020 (Helsinki)

10.1.2020

Tervetuloa johtajuusseminaariin kuulemaan tuoreita ajatuksia siitä, millaista on moderni johtaminen vuonna 2020. Nyt ensimmäistä kertaa järjestettävä johtajuusseminaari on jatkossa vuosittain järjestettävä tapahtuma, joka kokoaa yhteen esihenkilötyössä ja johtajina työskentelevät sekä aiheesta kiinnostuneet.

Johtajuusseminaari 2020 - Mihin esihenkilötyötä tarvitaan itseohjautuvuuden aikakaudella?

Vuoden 2020 seminaarin teemana on itseohjautuvuus. Itseohjautuvuudesta on tullut trendisana, mutta mitä se tarkoittaa käytännön työssä? Jos asiantuntijat ja tiimit toimivat itseohjautuvasti, mihin esihenkilötyötä ja johtamista tarvitaan? Mitä itseohjautuvuuden jalkauttaminen vaatii johtajilta?

Teemaan meidät johdattavat kirjailija ja senior advisor Miia Savaspuro, Keskuskirjasto Oodin johtaja Anna-Maria Soininvaara sekä yrityskulttuuriin ja työntekijäymmärrykseen erikoistuneen Leidenshaftin asiantuntija Panu Luukka. Tilaisuuden juontaa Viesti ry:n toiminnanjohtaja Siina Repo.

Ohjelma:

13.00 Kahvitarjoilu

13.30 Alkusanat

13.45 Miia Savaspuro: Totuus itseohjautuvuudesta: miten sellaiseksi tullaan?

14.45 Anna-Maria Soininvaara: Oodin menestystarina työntekijöiden näkökulmasta – miten itseohjautuvuus toimii käytännössä?

15.30 Tauko

15.45 Panu Luukka, Leidenschaft Oy: Työntekijäymmärryksen taustaa ja merkitystä - miksi johtajan on tärkeä ymmärtää yksilöitä?

16.45 Loppusanat

17.00 Tilaisuus päättyy

Seminaari on maksuton MALn jäsenille.

Seminaarin järjestävät yhdessä Museoalan ammattiliitto MAL ry, Kuntien asiantuntijat - Kumula ry, Viestinnän asiantuntijoiden ammattijärjestö Viesti ry, Specia - Asiantuntijat ja esihenkilöt ry ja Taide ja kulttuurialan ammattijärjestö Taku ry.

Illmoittautuminen tästä 4.2. mennessä.