Kulttuurintutkijana työelämässä - Kulon webinaari

9.5.2019 klo 16:00

Miten kulttuurintutkija työllistyy taide- ja kulttuurialalle tai museoalalle? Mitä tulee huomioida alalle hakiessa, entä harjoitteluissa?

Ei syytä huoleen, alojen ammattiliitot tulevat apuun! Museoalan ammattiliitto ja Taide- ja kulttuurialan ammattijärjestö TAKU järjestävät Kultturintutkimuksen opiskelijajärjestö Kulon jäsenille 9.5.2019 webinaari-koulutuksen alojen työelämästä. Webinaari on avoin myös muille MALn ja TAKUn jäsenille.

Koulutuksessa tutustutaan museoalan sekä taide- ja kulttuurialan ammattilaisten työhön ja tulevaisuuden työn muotoihin. Saat myös vinkkejä CVn ja työhakemuksen hiomiseen, unohtamatta tärkeää tietoa mm. työttömyysturvasta ja ammattiliittojen tarjoamasta tuesta opiskelijoille.

Koulutus pidetään webinaari-muotoisesti 9.5. klo 16-19. Webinaarin aikana on 15 minuutin tauko n. klo 17.30-17.45. Voit seurata webinaaria tietokoneen välityksellä omalta kotisohvaltasi, mutta Kulon alaiset järjestöt järjestävät jäsenilleen myös webinaari-katsomot Helsingissä, Turussa, Oulussa, Jyväskylässä ja Joensuussa. Lisätietoja katsomoista tulossa lähiaikoina; luvassa on ainakin kisakatsomotunnelmaa ja herkullista naposteltavaa!

Ilmoittautuminen:

Mikäli osallistut katsomoon, sinun ei tarvitse ilmoittautua tapahtumaan erikseen. Jos kuitenkin aiot katsoa webinaaria omalta koneeltasi, ilmoittaudu tapahtumaan 5.5. mennessä. Ilmoittautumisajan päätyttyä ilmoittautuneet saavat sähköpostitse linkin webinaarin seuraamiseen.

Ilmoittaudu webinaariin tästä.