Museoliiton koulutus: Tuotekehitystyön erikoisammattitutkinto museoalalle alkaa maaliskuussa 2019

25.2.2019

Jatkuvasti muuttuva ja kehittyvä museoalan toimintaympäristö haastaa kehittämään, monipuolistamaan ja uudistamaan tarjontaa eri asiakasryhmien tarpeet huomioon ottaen. Careerian (ent. Edupoli) ja Suomen museoliiton yhteistyössä suunnittelemassa koulutuksessa saat hyvät valmiudet erilaisten innovatiivisten ratkaisujen ja palveluiden luomiseen. Hae uutta potkua toimintaan kehittämällä osaamistasi mm. tuotteistamisessa ja palvelumuotoilussa.

Suomen museoliiton koulutus:

Tuotekehitystyön erikoisammattitutkinto museoalalle alkaa maaliskuussa 2019!

Kenelle?

Tuotekehitystyön erikoisammattitutkinto soveltuu hyvin organisaation tuotteiden ja palvelujen kehittämisessä toimiville henkilöille, alan esimiehille ja projektipäälliköille.

Koulutuksen sisältö
Museoalalle rakennettu koulutuskokonaisuus tarjoaa oivan mahdollisuuden tuotekehittämiseen ja palveluinnovaatioiden luomiseen juuri sinun työssäsi. Lähtökohtana on oman organisaation toiminnan kehittäminen yhdessä muiden alan toimijoiden kanssa. Opiskelu on joustavaa ja voit osallistua lähiopetukseen myös verkon välityksellä.

Koulutukseen hakeminen
Koulutus on tarkoitettu Suomen museoliiton jäsenmuseoiden työntekijöille,  jotka työskentelevät tuotteiden ja palvelujen kehittämisen parissa. Tuotekehitystyön erikoisammattitutkinto on näyttötutkinto ja osaaminen osoitetaan tuotekehitystyön parissa omalla työpaikalla. Koulutukseen hakeutuminen tapahtuu oppisopimuskeskuksen kautta. Opiskelijat valitaan työtehtävän ja haastattelun perusteella.

Tutustu koulutuksen sisältöön ja hae koulutukseen 1.3.2019 mennessä tästä!