Museoliiton Coaching Ajokortti -valmennus 19.–20.3.2019

25.2.2019

Suomen museoliiton koulutus Coaching Ajokortti antaa hyvät työkalut valmentavaan otteeseen niin esimiestyössä ja kuin vertaistuessa. Toisen kerran järjestettävä Coaching Ajokortti -valmennuksesta vastaa Heurestica Oy.

Suomen museoliiton koulutus:

Museoliiton Coaching Ajokortti -valmennus 19.–20.3.2019

Tämä valmennus on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat oppia koutsaamaan toisiaan ja itseään. Coaching on ajattelun ja oivaltamisen auttamista. Coaching-taitoja voi oppia jokainen, ja niistä on hyötyä jokaiselle, kaikissa työtehtävissä. Mikäli työyhteisössä on tarpeeksi osaavia koutseja, pattitilanteiden ratkominen muuttuu helpommaksi. Tämä voi myös vapauttaa esimiesten aikaa laadukkaampaan johtamistyöhön, mikäli kollegat pystyvät sparraamaan toisiaan.

Valmentaja: Minna Rasila ja/tai Mari Vihervaara-Nikulainen, Heuristica Oy
Minna ja Mari ovat innostavia ja käytännönläheisiä hyvän yhteistyön ja leadership-taitojen sekä erilaisten työskentelymenetelmien valmennusammattilaisia. Heillä molemmilla on monipuolisen työelämäkokemuksen lisäksi myös sertifioitu coach-koulutus ja pedagoginen pätevyys.

Hinta: Valmennuksen hinta on 690 € / osallistuja (+ alv 24 %) tai 650 € / hlö (+ alv 24 %), jos osallistujia on teiltä kaksi tai useampia.  Valmennuspäivään sisältyvät aamu- ja iltapäiväkahvitarjoilut sekä maittava lounas. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 5.3.2019.

Ilmoittaudu: https://heuristica.fi/museoliitto Valmennukseen mahtuu 10–12 henkilöä. Valmennuspäivät pidetään Helsingissä.

”Varsin usein muutosta tarvitaan enemmän itsessä kuin ympäristössä.” — Kirjailija A. C. Benson (1862-1925)