Asiantuntijana somessa (Helsinki ja striimaus) 21.9.2018

13.9.2018

Vielä ehtii mukaan paikan päälle ja striimiin

Aika: 21.9.2018 klo 09:00 - 12:00

Paikka: Akavatalo, os. Kellosilta 7, Helsinki

Asiantuntijan rooli on muuttumassa taustavaikuttajasta henkilöbrändiksi ja osaamisellaan yrityksen vaikuttavimmaksi viestijäksi. Asiantuntijastatuksesi voi olla hunajapurkki niin työtarjouksille, asiakkaille kuin edustamasi yrityksen rekrytoinnille.

Koulutus on yhteinen seuraavien liittojen jäsenille: Kumula - Kuntien asiantuntijat, MAL - Museoalan ammattiliitto, MMA – Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset, Specia - Asiantuntijat ja ylemmät toimihenkilöt ry, Viesti - Viestinnän asiantuntijoiden ammattijärjestö

Voit osallistua koulutukseen joko tulemalla paikan päälle Akava-taloon tai seuraamalla koulutusta striimin kautta, jolloinka sinulle lähetetään linkki sähköpostiisi. HUOM.! Osallistuja valitsee ensin oman yhdistyksen, jonka jälkeen pääsee valitseman osallistumisen joko paikan päälle tai striimiin.

Toimi nopeasti, sillä paikan päälle mahtuu vain reilut 50 osallistujaa ja kullakin liitolla on oma 11 hengen osallistujakiintiönsä. Striimauksen osanottajamäärää ei ole rajoitettu.

Tom Laineen opastuksella opit tuomaan asiantuntijuuttasi esille sosiaalisessa mediassa. Koulutuksessa opit tuomaan esille muista erottuvaa osaamistasi ja vahvistat omaa sanomaasi. Huomaat henkilöbrändin arvon, kun maineesi osaajana kiirii edelläsi, rakennat luottamusta ennakkoon ja saat yhteydenottoja, joiden et aiemmin olisi osannut kuvitellakaan osuvan kohdallesi.

Kouluttaja:

Tom Laine on sosiaalisen median asiantuntijayritys HC Services Oy:n pääkouluttaja, Suomen verkostoitunein henkilö LinkedInissä ja käy säännöllisesti kouluttamassa Linkedin-aiheista ympäri maailmaa.

Tom Laine on kirjoittanut yhdessä Ville Tolvasen ja Jarkko Kurvisen kanssa kirjan Henkilöbrändi (Alma Talent 2017). Lisäksi Tom on julkaissut LinkedIn Megaoppaan.

HUOM.! Osallistuja valitsee oman yhdistyksen, jonka jälkeen pääsee valitsemaan joko paikan päälle tai striimiin.