Piilotyöpaikoista tarvetyöpaikkoihin? Mutta mistä niitä löytää? (WEBINAARI)

23.4.2018

Aika: 23.5.2018 klo 15:00 - 16:30 Paikka: WEBINAARI

Miksi piilotyöpaikoista puhuminen kannattaa lopettaa? Mistä voit löytää ne työpaikat, joista ei ilmoiteta missään? Miten suuntaat työnhakusi uudelleen niin, että saat haluamasi työpaikan etkä joudu enää lähettämään kymmeniä hakemuksia?

Kumous – Uusi Työnhaku on yritys ja työnhakuyhteisö erityisesti moniosaajille ja generalisteille. Kumouksen perustajat Minna Rantama sekä Anna-Maria Leogrande vetävät tämän tiiviin webinaarin. Webinaarissa löydetään uudenlainen tapa tarkastella ja tehdä työnhakua. Saat mukaasi kasan käytännöllisiä ja tuoreita vinkkejä oman uran ja työnhaun pohdintaan.

Webinaariin osallistuaksesi sinun täytyy ilmoittautua mukaan, mutta et tarvitse muuta kuin nettiyhteyden seurataksesi webinaaria. Siitä tulee myöhemmin myös tallenne, jos ajankohta ei syystä tai toisesta sovi sinulle. Ilmoittautuneille lähetetään myös ennakkotehtävä, joka ohjaa ajatuksia webinaarin aiheisiin jo etukäteen. Tule mukaan innostumaan työnhausta uudella tavalla!

Koulutus järjestetään yhteistyössä KAJ ry:n, MAL ry:n, TAKU ry:n ja Viesti ry:n kanssa. Koulutus on ilmainen Museoalan ammattiliiton jäsenille.

Ilmoittautuminen webinaariin 20.5.2018 mennessä!