Suomen Museoliitto kouluttaa: Coaching Ajokortti 14. - 15.6.2018

13.4.2018

Oletko kiinnostunut kehittämään työtäsi ja työn tekemisen tapaasi ohjauksen avulla? Coaching on toimiva työkalu työnteon tukemiseen. Coaching-taitoja voi oppia jokainen ja niistä on hyötyä kaikissa työtehtävissä. Heuristica Oy toteuttaa Coaching Ajokortti® -valmennuksen museoalan ammattilaisille 14.-15.6.2018 Museoliiton tiloissa Helsingissä.

Tämä valmennus on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat oppia koutsaamaan toisiaan ja itseään. Coaching on ajattelun ja oivaltamisen auttamista.

Valmentaja: Minna Rasila ja/tai Mari Vihervaara-Nikulainen, Heuristica Oy
Minna ja Mari ovat innostavia ja käytännönläheisiä hyvän yhteistyön ja leadership-taitojen sekä erilaisten työskentelymenetelmien valmennusammattilaisia. Heillä molemmilla on monipuolisen työelämäkokemuksen lisäksi myös sertifioitu coach-koulutus ja pedagoginen pätevyys.

Investointi valmennukseen: 690 €/hlö (+ alv 24 %) Valmennukseen mahtuu 10–12 henkilöä. Ilmoittautuminen Coaching valmennukseen päättyy 31.5.2018.

Tutustu Coaching Ajokortti -valmennuksen esittelyyn ja ilmoittaudu mukaan tästä.

www.museoliitto.fi

”Onnistuminen on asenne. Se on avoimuutta uusille ideoille, halukkuutta kuunnella, innokkuutta oppia, halua kasvaa ja joustavuutta muuttua.” — BJ Gallagher