Opiskelijajäseneksi MAL:n hallitukseen? Haku käynnissä 30.11. saakka

3.11.2017

QR-koodia skannaamalla aukeaa hakulomake

Miten kehittäisit MAL:n opiskelijatoimintaa? Miksi sinä olisit oikea valinta opiskelijajäseneksi?

Kiinnostaako sinua päästä seuraamaan läheltä ammattiliiton toimintaa? - NYT rekrytoimme hallituksen uusia opiskelijajäseniä!

”Hallitustoiminnassa olen päässyt tuomaan esille opiskelijoiden mielipiteen keskeisiin kysymyksiin ja näkemään, kuinka päätöksiä tehdään kulttuurialalla aina eduskunnassa asti. Hallituksen opiskelijajäsenyyden aikana olen myös tutustunut useisiin museoissa työskenteleviin henkilöihin ja saanut heidän kauttaan uutta näkökulmaa museoihin ja omaan urapolkuuni.”

Opiskelijajäsenen kausi kestää kaksi vuotta. Rekrytoimme hallitukseen kaksi opiskelijaa, varsinaiseksi ja varajäseneksi. Edustustehtävistä (esim. osallistuminen ständille) maksetaan palkkio. Hallitus kokoontuu 8 kertaa vuodessa. Matkat hallituksen kokouksiin korvataan, joten hallituksen opiskelijajäsenyys ei ole pois opiskelijan kukkarosta. Kokouspalkkiota ei makseta, mutta pääset mukaan hallituksen vuosittaiselle ulkomaan opintomatkalle!

Tutustu videoon, jossa kauden 2016 - 2017 opiskelijajäsenet Elina ja Uula kertovat kokemuksestaan hallituksessa.

Hakulomake, johon voit liittää oman CV:si . Toimithan 30.11. mennessä.