Haku Museoalan johtajakoulutukseen on käynnissä! (Suomen Museoliitto)

14.6.2017

Haku Museoalan johtajakoulutukseen on käynnissä!

Museoalan johtajakoulutusohjelma 5 alkaa syyskuussa 2017

Suomen museoliitto ja Management Institute of Finland, MIF ovat jälleen räätälöineet museoalalle oman johtajakoulutusohjelman vastaamaan alan nykyisiin ja tulevaisuuden haasteisiin.

Ohjelman lähijaksoilla paneudutaan oman johtajuuden kehittämiseen ja toiminnan strategisiin näkökulmiin. Tarjoamme käyttöön toiminnan suunnittelun, analysoinnin ja johtamisen työvälineitä. Syvennymme lisäksi museoiden kehittämistarpeisiin ja osallistuja toteuttaa ohjelman aikana organisaatiotaan hyödyttävän kehittämisprojektin. Lisäksi yksilöllisen sparrauksen ja coachingprosessien avulla edistetään suunnitelmallista johtamisen kehittämistä.

Kenelle

Koulutusohjelma sopii museonjohtajille ja esimiestehtävissä työskenteleville sekä näihin tehtäviin siirtyville tai aikoville asiantuntijoille.

Hakuaika ja lisätiedot

Hakuaika käynnissä 31.7.2017 asti Paikat täytetään hakujärjestyksessä. Hae mukaan: https://mif.fi/koulutukset/museoalan-johtajakoulutus/