Ajankohtaista

MALn sääntömääräinen vuosikokous 9.4.2019 vahvisti vuoden 2018 tilinpäätöksen ja taseen ja myönsi vastuuvapauden tilivelvollisille. Kokous hyväksyi vuoden 2020 toimintasuunnitelman ja talousarvion. Kokous myös päätti jäsenmaksun suuruuden vuodelle 2020 (jäsenmaksu pysyy samana eli 1,3 %).
Päivien teema on Ilmasto & muutos. Asiaa muuttuvasta museomaailmasta ilmastonmuutoksen ja työelämän murroksen keskellä.
MALn jäsenet, kokouskutsu on lähetetty sähköpostiin. Kaikki jäsenet ovat tervetulleita kokoukseen. (Ennakkoilmoittautuminen, jotta osaamme varautua tarjoiluun ja opastuskierrokseen).
Jatkuvasti muuttuva ja kehittyvä museoalan toimintaympäristö haastaa kehittämään, monipuolistamaan ja uudistamaan tarjontaa eri asiakasryhmien tarpeet huomioon ottaen. Careerian (ent. Edupoli) ja Suomen museoliiton yhteistyössä suunnittelemassa koulutuksessa saat hyvät valmiudet erilaisten innovatiivisten ratkaisujen ja palveluiden luomiseen. Hae uutta potkua toimintaan kehittämällä osaamistasi mm. tuotteistamisessa ja palvelumuotoilussa.
RSS ATOM